Jobs

Trash-Free! DomesticSale supports green internet.

Malaysia

DomesticSale classifieds
 

All categories

Accounting, finance
Administrative, office
Commission based
Computers, software
Construction
Customer service
Education
Engineering
General labor
Government
Healthcare, nursing
Hotels, restaurant, food
Legal, paralegal
Marketing, pr, ad
Media, arts, design
Other
Part time, seasonal, students
Sales, retail
Salon, spa, fitness
System, network, internet
Transportation
Volunteers

 - Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
    Telefon bimbit anda boleh jana duit!
    Part time, seasonal, students position
    Dulu saya tidak pernah terbayang ada wujud aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan menggunakan handphone, duit akan masuk ke dalam akaun anda secara bertubi-tubi! http://www.jutawanapp.com/?id=kerjayalumayan 3/1/2018 ~ Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
 
 - Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
    Telefon bimbit anda boleh jana duit!
    Part time, seasonal, students position
    Dulu saya tidak pernah terfikir bahawa wujudnya aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan pada handphone. DUit anda akan masuk bertubi-tubi. JOM SERTAI SAYA SEKARANG!! http://www.jutawanapp.com/?id=haziqhariri 2/1/2018 ~ Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
 - Seremban, Malaysia
    Singers
    Other position
    Looking for those who can sing quite well in English or Chinese. Huge opportunity to earn money from internet broadcasting or small concert and performance if available. Please visit https://www.youtube.com/watch?v=kMSD_MO3W-0 .Read the comment section to know more details. Thank you. 16/12/2017 ~ Seremban, Malaysia
 - Shah Alam, Malaysia
    Singer
    Other position
    Looking for those who can sing quite well in English or Chinese. Huge opportunity to earn money from internet broadcasting or small concert and performance if available. It is easy to apply. Please visit https://www.youtube.com/watch?v=kMSD_MO3W-0 to know more details. Thank you very much 16/12/2017 ~ Shah Alam, Malaysia
 
 - Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
    Telefon bimbit anda boleh menjana duit!!!
    Part time, seasonal, students position
    Dulu saya tak pernah terbayang bahawa ada wujud aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan menggunakan handphone, duit akan masuk ke dalam akaun bank anda secara bertubi-tubi. http://www.jutawanapp.com/?id=jutawanamyra 5/12/2017 ~ Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
 - Melaka, Malaysia
    Pengawai Pemasaran di Internet.
    Part time, seasonal, students position
    1. Pegawai Pemasaran di Internet diperlukan. 2. Barangan untuk dijual : Aplikasi Duit Pintar untuk Android Phone. 2. Cara kerja: Berpandukan kepada,Panduan Kerja(berharga rm50.00). 3. Pemohon mestilah mempunyai laptop, handphone dan wifi/data sendiri. 4. Bertanggungjawab,sabar,berkemahuan tinggi dan sikap baik yang lain. 5. Boleh membaca, memahami, ... 4/12/2017 ~ Melaka, Malaysia
 - Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
    BUAT DUIT DENGAN HUJUNG JARI JEE!!!
    System, network, internet position
    Duit poket tak cukup? Nak cari pendapatan halal? Nak menabung? Tak kisah laa untuk apa pun tapi jangan salah guna pulakk bila dah dapat duit tu yee. Ahahahaha ha kalau berminat nak tahu rahsianya, klik je link kat bawah ni http://www.jutawanapp.com/?id=chenaf http://www.jutawanapp.com/?id=chenaf http://www.jutawanapp.com/?id=chenaf InsyaAllah dapat ... 14/11/2017 ~ Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
 - Bandar Kuala Lumpur, Malaysia
    Telefon bimbit anda boleh jana duit!
    Part time, seasonal, students position
    Dulu saya tidak pernah terbayang bahawa ada wujud aplikasi duit pintar menggunakan handphone. Dengan hanya satu sentuhan menggunakan handphone, duit akan masukke dalam akaun bank anda secara bertubi-tubi. http://www.jutawanapp.com/?id=rcwmadvisory 4/11/2017 ~ Bandar Kuala Lumpur, Malaysia

Home | DomesticSale mobile | Help | Log in | Registration | Contact us | Privacy policy | Terms of Use | Site map | Classifieds locations
© Advertising agency MM4, 2001
Close